Wysany: Nie 20 Lip, 2014 Moja przyjaciółka "endoproteza"
Jak już wspomniałem w dziale "Kto tu zagląda? Poznajemy się" . Mam 43 lata na imię mi Włodek. Nigdy nie myślałem że kiedyś będę na forum o takiej tematyce ale to co się stało miesiąc temu sprawiło że jestem tu i piszę. A więc miesiąc temu będąc jako pasażer miałem wypadek samochodowy, powodem wypadku było to że kierowca przysnął. Jak to czasem bywa w takich sytuacjach kierowca wyszedł bez szwanku a ja mam wstawiona całkowitą endoprotezę stawu biodrowego . Nie będę ukrywał że od chwili wypadku bardzo dużo zmieniło się w moim życiu i na pewno jeszcze zmieni. W obecnej chwili że tak powiem jestem zielony w tym temacie dlatego też jestem na forum "Bioderko" by dowiedzieć się jak wy sobie radzicie, radziliście w takiej sytuacji jakiej i ja się znalazłem. Pozdrawiam.
Status: Endo x 1
Wiek: 48 Doczya: 31 Gru 2011 Posty: 643 Skd: okolice Nowego Sącza
Wysany: Nie 20 Lip, 2014
vlodeck napisa/a:
W obecnej chwili że tak powiem jestem zielony w tym temacie dlatego też jestem na forum "Bioderko" by dowiedzieć się jak wy sobie radzicie, radziliście w takiej sytuacji jakiej i ja się znalazłem.
Kiedy poczytasz historie do których AgaW podała Ci linka będzie Ci łatwiej, inni również znaleźli się w takiej jak Ty sytuacji.
Ty pewno tez sobie poradzisz. Trzymam kciuki.
Włodku tak czytam i widzę, że mamy bardzo podobną historię. Jeśli chcesz to zapraszam do przeczytania i rozmowy. W tej chwili jestem na wyjeździe i ciężko mi pisać z telefonu ale postaram się tu zaglądać i jeśli będzie potrzeba to odpowiedzieć. W ogóle życzę miłego czytania forum i mam nadzieję, że znajdziesz tu wiele przydatnych informacji. Pozdrawiam
_________________ Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie...