Forum Bioderko Strona Gwna


 
   
 
Poprzedni temat «» Nastpny temat
Autor Wiadomo
Przesunity przez: pasiflora
Sob 12 Mar, 2011
Dr Leszek Kokoszka - Wrocław (Brzeg Dolny)
pasiflora 

Galaktikus Bioderkus




Status: Endo + Kapo
Doczya: 27 Cze 2009
Posty: 3276
Skd: Polska
Wysany: Wto 30 Cze, 2009   Dr Leszek Kokoszka - Wrocław (Brzeg Dolny)

Doktor Kokoszka zajmuje się ortopedia operacyjna i implantacją endoprotez stawów,
chirurgią urazowa, traumatologią sportową

Specjalistyczna Prywatna Praktyka Lekarska
Plac Wolności 7 lok. 203
50-071 Wrocław
tel 071 788 25 24
ortopedia@drkokoszka-clinic.com
Doktor świadczy usługi tylko prywatnie nie ma kontraktu z NFZ-em


Dodano 18 sierpnia 2009
 
     
Katja 




Status: Osteo. Ganza + Endo
Wiek: 44
Doczya: 12 Kwi 2009
Posty: 1244
Skd: Wawa/Silesia
Wysany: Pi 25 Wrz, 2009   

Jupi napisa/a:
Wrocław to niedaleko mnie, ale przypuszczam że nie stać mnie na takiego specjalistę... :oops:
Pracuję sam, jestem kierowcą, prowadzę tira, żona ma na głowie nie tylko mnie ale też naszą pięcioletnią córeczkę a w styczniu spodziewamy się następnego dzidziusia... :-D tak że z kasą nie najlepiej... :-(


Jupi, dobrzy specjaliści nie tylko są za duże pieniądze. Te same operacje które wykonuje dr Kokoszka możesz otrzymać w ramach NFZ u innych nie mniej wspaniałych fachowców. AgaW już Ci podsuwała w innym temacie - zainteresuj się Piekarami.

I gratuluję dzidziusia!! :-D
 
     
gobla 

Popularus Bioderkus




Status: Endo x 1
Wiek: 63
Doczya: 27 Cze 2009
Posty: 44
Skd: Bielsko-Biała
Wysany: Sro 07 Kwi, 2010   dr Leszek Kokoszka - opinia