Wysany: Czw 15 Pa, 2009 Przychodnia ul.Wrocławska 19 Warszawa -Różne punkty widzenia
Mam nadzieję, że to ewenement, ale prosząc o umieszczenie plakatu w publicznej przychodni w W-wie (Wrocławska 19), zdarzyło mi się usłyszeć, że owszem, plakat może znaleźć się na tablicy ogłoszeniowej przychodni, ale po uregulowaniu płatności. A to dlatego, że komuś nie spodobały się zamieszczone na stronach forum szczegółowe informacje o placówkach rehabilitacyjnych. Uznano to za formę reklamy konkurencji.
Na nic moje tłumaczenia, czy zainteresowanie, życzliwe podejście i poparcie lekarzy i reszty personelu przychodni...
Tak...to się będzie czasem zdarzać...brak zrozumienia i doszukiwanie się innych znaczeń naszych działań....
Nie możemy zrażać się porażkami...to tylko część "ryzyka" aby odnieść sukces
_________________ *...Mamy możliwość wyboru jak wykorzystać swój czas...*...MOJA HISTORIA...*
Dodam tylko, że powyższa warszawska Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna nie rehabilituje w oparciu o nowe koncepcje czy metody.... Stawiają na podwieszki i tego rodzaju niestety wąsko pojęte "usprawnianie"...
Najciekawsze jest jednak to, iż uznali że umieszczone w naszych polecanych kontaktach inne ośrodki rehabilitacji są dla nich żywą konkurencją. To kazało mi się na moment zatrzymać przy słowie "konkurencja". Według etymologii tego słowa konkurowanie może się odbywać w oparciu o wiele cech oferty rynkowej, takich jak cena, jakość, forma płatności i wiele innych. Idąc dalej, aby móc konkurować należy zaoferować produkt lepszy od konkurentów. Zgadza się? Siłą rzeczy aby mieć lepszy produkt należy go doskonalić - zresztą nie tylko produkt, ale cały arsenał działań, które mają na celu skłonić klienta - w tym wypadku pacjenta - do zakupu/skorzystania z oferowanej usługi czy produktu (reklama, marketing etc).
I tu zaskoczyła mnie przedziwna myśl - jak ośrodek w którym rehabilitacja dziś nie różni się od rehabilitacji stosowanej 20 lat temu oraz inne ośrodki w których rehabilitują wysoko wyspecjalizowani fizjoterapeuci wykorzystując w pracy z pacjentem najnowsze światowe metody (za które nota bene pacjent płaci niemałe pieniądze) mogą być dla siebie konkurencją?? Przecież to inna epoka rehabilitacji!
Wyżywam się prawda? Może troszeczkę Prawda jest taka, warszawska przychodnia przy ul. Wrocławskiej bardzo chciałaby móc pójść w konkury z prywatnymi ośrodkami o których mowa, również chcieliby aby te ośrodki czuły, że są dla nich konkurencją a najlepiej gdyby traktowały publiczną przychodnie jako swoją konkurencję! Tak, to było by coś! Heh, niestety zostaje w strefie marzeń nie do zrealizowania Jedno i drugie to jak noc i dzień. Formę rehabilitacji, którą oferuje nasza butna i rządna kasy za wiszący plakat Forum Przychodnia (!) dzieli milowa przepaść od tego co prezentują nowoczesne ośrodki. Nasze polecane w dziale kontaktów ośrodki nigdy nie będą stanowiły dla owej Przychodni konkurencji. Wybaczcie, ale to zupełnie nie ten poziom. To jak porównywać jastrzębia, ziębę, mewę czy wdzięcznego szpaka do pterodaktyla. Czy wymienione ptaki mogą być konkurencją dla pterodaktyla? Nie. Bo pterodaktyl nie miał szans na przetrwanie w procesie ewolucji
Status: Endo x 1
Wiek: 74 Doczya: 27 Cze 2009 Posty: 110 Skd: Warszawa
Wysany: Sob 17 Pa, 2009
Kiedy dostałam plakat od Katji poszłam z nim do przychodni gdzie
chodziłam na rehabilitację. poprosiłam Kierownika o pozwolenie
powieszenia plakatu. Pan Kierownik plakat obejrzał, powiedział że musi sam najpierw poczytać
potem zadecyduje.
Byłam bardzo ciekawa co z tego wyniknie. Niedawno poszłam tam na następne
2tyg rehabilitacji i co??? nasz plakat wisi na ścianie na którą każdy pacjent absolutnie
musi spojrzeć. Byłam bardzo zadowolona, jak widać nie każdy "boi " się konkurencji
i na szczęście są tacy którym zależy na dobru pacjentów.Nasze Forum musiało
zrobić wrażenie na p. Kierowniku i dobrze!!