Forum Bioderko Strona Główna


 
   
 
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Artrografia stawu biodrowego
Ancymonek 
Mikrus Bioderkus



Status: Inne
Dołączyła: 05 Gru 2017
Posty: 1
Skąd: Poznan
Wysłany: Wto 05 Gru, 2017   

Pannaanna,

Hej,

Czy tobie juz sie wyjasnilo skad bol po artroskopii? Mam podobny problem. Wstrzykiwanie (a raczej moment koncowy wbicia igly) bolalo mnie bardziej niz wyrywanie zęba bez znieczulenia ale zalozylam ze moze tak musi byc. Tylko ze przed czulam dyskomfort przy siedzeniu a teraz czuje bol przy ruchach, dyskomfort przy chodzeniu, jak kaszle to czuc jakby kosc biodrowa miala mi peknac.

Licze ze pomozesz wyjasnic co to jest. Jak zadzwonilam do miejsca ktore robilo MRI to mi powiedzieli ze nie wiedza co to moze byc i ze dziwne i kazali wziac ibuprom, ktory nic nie dal.

Pozdrawiam
 
     
fai_ghtpoli 
przed artro biodra
Mikrus Bioderkus



Status: Artroskopia x 1
Wiek: 30
Dołączyła: 05 Mar 2018
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 21 Kwi, 2018   

Hej Bioderkowicze, właśnie wracam z Krakowa, byłam na badaniu artroMR. Chcę się podzielić doświadczeniem, bo sama bardzo się stresowalam całym tym wprowadzaniem kontrastu do stawu. Wybaczcie jeżeli się powtarzam.
Okazało się, że zupełnie niepotrzebne nerwy. Kontrast miałam podany pod kontrolą usg przez super Panią Doktor. Zrobiła to bardzo delikatnie. Ledwo czułam uklucie igły (igiełki), jedyne inne doświadczenie to takie chwilowe uczucie rozpierania w stawie. Nic strasznego, dziwne, ciekawe, ale niebolesne. Wstałam od razu z łóżka. Badanie w samej juz tubie rezonansu trwało 10 minut. Jestem bardzo zadowolona. Trochę zła na siebie, że tak panikowałam. Jeśli chodzi o odczucia po badaniu, to owszem nie chodziłam idealnie, ale dało się jeszcze pospacerować po mieście. Na drugi dzień już wszystko było w normie. Zero jakiegokolwiek dyskomfortu. Podobno kontrast wchłania się po ok 4 h od podania. Dodam, że ja już miałam wcześniej że sobą wyniki MR, stąd może czas badania krotki.
 
     
Mateooo 
Mikrus Bioderkus



Status: Przed
Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 3
Skąd: chodzież
Wysłany: Pon 03 Gru, 2018   

Hej, dzisiaj byłem u doktora na wizycie okazuje się że mam konflikt FAI uszkodzenie obrąbka stawu biodrowego. Dostałem skierowanie na MR lecz doktor mówił że troszkę inne bo zrobią mi artrografię. Wytłumaczył mi że lekarz wbije się w biodro i poda mi kontrast żeby lepiej zobrazować moją dolegliwość co ułatwi w późniejszym czasie zrobienia Artroskopi. Czytałem trochę na internecie i czy to prawda że ból jest bardzo duży przy tym podawaniu kontrastu ? Nawet gdzieś spotkałem się z porównaniem bólu do usuwania zęba bez znieczulenia.. Pobranie krwi jest dla mnie problemem a co dopiero teraz Artrografia.. Pozdrowionka ;-)
 
     
mjuniorek 
Popularus Bioderkus



Status: Endo x 1
Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 104
Skąd: Olkusz
Wysłany: Pon 03 Gru, 2018   

Lo matko, ale cie nastraszyli. To nie boli
 
     
Mateooo 
Mikrus Bioderkus



Status: Przed
Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 3
Skąd: chodzież
Wysłany: Wto 04 Gru, 2018   

Też dlatego mam stracha przed tym badaniem. A na prawdę jest bardziej dokładne to bananie niż sam resonans?
 
     
tolik24 
:)
Mikrus Bioderkus



Status: Artroskopia x 1
Wiek: 25
Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 27
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: Wto 04 Gru, 2018   X

Jest dużo dokładniejsze.
Na MRI bez kontrastu często niezbyt dobrze widać stan chrząstki jak i obrąbka a po daniu kontrastu obraz badania będzie dokładniejszy.
 
     
Mateooo 
Mikrus Bioderkus



Status: Przed
Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 3
Skąd: chodzież
Wysłany: Wto 04 Gru, 2018   

No dobrze dziękuje za informację odezwę się za tydzień w środę jak było. Miejmy nadzieję że przeżyje ten zastrzyk :-|
 
     
Kasia. 
Mikrus Bioderkus



Status: Przed
Dołączyła: Wczoraj 18:08
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 18:17   

Hej, ja mam za tydzien i sie mega mega boje..
Powiedzcie prosze, ten kontrast jest podawany ze znieczuleniem, prawda?
Czytalam ze to trwa kolo 15 minut.. serio siedzi sie 15 minut z igłą w stawie?

No i slyszalam ze mozna tam lezec i godzine, takze... moge sobie wziac poduszke? :-P
 
     
kinga 
19III2008 11VII2012




Status: Endo x 2
Dołączyła: 03 Gru 2009
Posty: 2539
Skąd: z Polski
Wysłany: Wczoraj 19:57   

Kasia., przeczytaj sobie tutaj - jest opis :)

http://centramedycznemedy...u-magnetycznego
 
     
Kasia. 
Mikrus Bioderkus



Status: Przed
Dołączyła: Wczoraj 18:08
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 20:21   

przeczytalam juz chyba caly internet na ten temat xd
ale jak tutaj niektorzy pisza ze boli, inni boja sie ze bedzie bolalo, to to sie troche z tym znieczuleniem kloci chyba.. dlatego spytalam ;-)
no i 15 minut z igla w stawie nadal przeraza :-P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.